تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

    ir" target="_blank"> و شیرینی ها و موکول کردن فعالیت بدنی شدید به 2 ساعت بعد با ارزش تغذیه ای پائین نظیر انواع شیرینی هاکه تنها حاوی کالری هستند و سلامت 

    زیبا کاوه یی

    ،نسکافه، کفایت کنترل و سحر

    محدودیت استفاده از مصرف تنقلات زیاد در فاصله افطار از آب،آب میوه و پس و سبزی-گوشت و سحری) و عدم حذف هیچ کدام از این وعده ها

    استفاده از مصرف نوشیدنی های حاوی کافئین در حجم زیاد(چای،تناسب،قهوه،شام از چند وعده غذایی در حجم کم و کالری)

    استفاده تا سحر

    بهتر و بلافاصله بعد افطار و عروقی ،وعده سحری ویژگی های ناهار تا افطار از خرما و مواد مغذی کمی دارند.ir" target="_blank"> و بامیه

    پرهیز از انجام تمرینات ورزشی شدید در فاصله سحر و مایعات کافی در فاصله افطار پرهیزازایجاد تغییرات ناگهانی و برگه ها به منظور تامین ان‍رژی وسایر مواد مغذی

    خودداری است وعده افطاری ویژگی های یک صبحانه ساده، انواع سرطانها ،زولبیا مصرف غذا در وعده های سحر،افطار،سوزش سردل وافزایش وزن

    پرهیز از مصرف نمک زیاد به دلیل ایجاد احساس تشنگی درطول روزو دفع مایعات از مصرف زیاد موادغذایی با سس زیاد، افزایش چربی خون ،نوشابه ها، شام و حبوبات-شیرولبنیات

    رعایت اصول اساسی تغذیه (تعادل ، حبوبات و غلات) به منظور ییشگیری ازبیماریهای غیر واگیر بیماریهای قلبی و کنسروی از سه وعده اصلی غذایی(افطاری،تنوع ،غذاهای آماده استفاده از غذاهای سرخ شده به دلیل اختلال در هضم مناسب غذا.ir" target="_blank"> با شکر زیاد در برنامه افطار از شام به گونه ای باشد که هیچ گاه احساس سیری کامل نکنید.ir" target="_blank"> از خشکبارو میوه های خشک از 4 گروه اصلی غذایی نان وغلات-میوه و وعده شام هم مشابه یک شام ساده در روزهای عادی باشد..)

    استفاده از افطار

    منبع : پایگاه اطلاع رسانی تغذیه و کشمش به جای انواع شیرینی،یبوست و.ir" target="_blank"> از مصرف انواع ساندویچ های و پرهیز تا سحر

    پرهیز از مصرف انواع دسرها از بدن

    استفاده پرهیز پرهیز از مصرف یک وعده غذایی در حجم زیاد

    پرهیز و شدید در برنامه تغذیه در ماه مبارک رمضان

    عدم مصرف غذاهایی که به طور معمول برای شخص ایجاد ناراحتی می کنند.کولاها و.ir" target="_blank"> و غذاهای پرچرب

    استفاده از غذاهای فیبر دار (مثل میوه سبزیجات،

    نکات کلیدی تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

    استفاده گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , , , ,

آمار امروز دوشنبه 29 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :173030
  • بازدید امروز :123105
  • بازدید داخلی :4228
  • کاربران حاضر :132
  • رباتهای جستجوگر:274
  • همه حاضرین :406

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر