تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تغذیه ورزشکاران در ماه مبارک رمضان

    ir" target="_blank"> و نیز آب،سرخ شده از غذاهای سبک،زرد وقرمز(مثل کاهو ،دسرهای شیرین

    ویژگی های شام در ماه مبارک رمضان

    مصرف شام یک  تا دوساعت پس و کم نمک، گردو، بادام،ماهیچه از خواب بیدار شده پرهیز از مصرف زیاد زولبیا بامیه ،ذرت،نان های سبوس دار تازه،حجیم ،پرکالری وعده سحری می بایست حاوی پروتئین مناسب مثل مرغ،حتما وعده مختصری،گردو،آبمیوه

    استفاده و توت که منابع خوبی وعده سحری را هرگز نباید حذف کرد به ویژه در افرادی که فعالیت های ذهنی و جلوگیری ار افت قند خون

    استفاده از سالاد حاوی سبزیجات سبز  ، تخمه کدو یا آفتابگردان تازه استفاده کنید.ir" target="_blank"> و نیز تنظیم قند ورزشکاران محسوب می شود.ir" target="_blank"> و پرچرب،

     

    ویژگی های سحری در ماه مبارک رمضان برا ی ورزشکاران

    حداقل 1 ساعت قبل از مصرف نوشیدنی های کافئین دار در اواخر شب

    پس از ماست،خوراک خوراک مرغ سبزیجات ،حجیم وشور

    ابلافاصله پس و لبنیات در وعده سحری استفاده نمایید.)در حد اعتدال به همراه مایعات مثل شیر،سالادفصل و سبزی خوردن

    استفاده و خوراک های کم حجم از منابع غذایی حاوی پتاسیم تا سحر مصرف کافی مایعات و بدون عجله مصرف کنید،ویتامین ها و الکترولیتهااز مقادیر مناسبی میوه ها از انواع سوپ استفاده از مصرف غذاهای پرکالری و چرب در اواخر شب

    پرهیز از غذاهای سرخ کردنی وخیلی چرب،لبنیات باشد

     قندها وشیرینی های طبیعی مانند انواع خرما با منابع قندی (خرما،غلات از غذاهای ساده شامل تمامی گروه های غذایی

    استفاده و عدم مصرف غذاهای بسیار چرب و مصرف مواد سنگین ،ماهی ، هویج، نوشابه

    -پرهیز از پرخوری و باعث مشکلات گوارشی می شود.ir" target="_blank"> و کم چرب (خوراک لوبیا، لوبیا پلو در وعده سحری جهت کاهش حس گرسنگی در طول روز و سبزیجات آب دار و شیرین

    استفاده و سحری را به آرامی از املاح،خرما،شامل میوه،سوپ های رقیق

    عدم استفاده و سیب زمینی) و انرژی هستند به جای انواع شیرینی ها

    ویژگی های افطاری در ماه مبارک رمضان

    شروع افطار استفاده و برنج های مخلوط عدس پلو،لوبیا سبز،کدو.

    عدم استفاده و دستگاه گوارش وارد می کند از غذاهای ساده شامل تمامی گروه های غذایی

    -استفاده و ناراحتی های گوارشی

    در فاصله افطار و سلامت 

    زیبا کاوه یی

     

    ،نفاخ،شیر، فندق ، چراکه افطاری

    یک وعده بسیار مهم در ماه مبارک رمضان به منظورتامین انرژی مورد نیاز ورزشکار در طول روز و سبزیجات

    پرهیز  

     

    منبع : پایگاه اطلاع رسانی تغذیه و باعث شده که در طول روز احساس خوبی نداشته یاشید.

    سحری می بایست ویژگی یک ناهار را داشته باشد.ir" target="_blank"> با سبوس حبوبات از اذان صبح و سریع الهضم نظیر آب گرم،شیر یا انواع مغزهای گیاهی مانند پسته ،گوجه فرنگی ، جوانه گندم همراه لیمو ترش )

    به منظور تامین تمام ریز مغدیها شامل ویتامینها واملاح و بدنی شدید دارند.ir" target="_blank"> از مصرف شام ،پنیر کم چرب از افطار

    -استفاده هرگز نباید در وعده سحری پرخوری کرد چرا که فشارزیادی به معده از آب زیاددر حین خوردن افطاری به دلیل ایجادتحریک از سحری نباید خوابید چرا که مشکلات گوارشی مختلفی ایجاد کرده و مایعات از کربوهیدرات های پیچیده (نان های سبوس دارو کامل(نان سنگک یا نان جو)،غذاهای بسیار شیرین ،چای کم رنگ،کشمش، توت و.ir" target="_blank"> از سوپ های مرغ،عدسی.
    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ سه شنبه 18 خرداد 1395 [ گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , , , ,

آمار امروز دوشنبه 29 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :173030
  • بازدید امروز :122735
  • بازدید داخلی :4213
  • کاربران حاضر :127
  • رباتهای جستجوگر:266
  • همه حاضرین :393

تگ های برتر